Tomasz Jędrzejczak współpracownikiem Brainshake

Tomasz Jędrzejczak rozpoczął współpracę z agencją Brainshake. Wcześniej pracował m.in. w Testardo i Grey Group Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy z Brainshake Tomasz Jędrzejczak od początku marca zajmuje się doradztwem strategicznym dla kluczowych klientów agencji w obszarze niestandardowej komunikacji marketingowej oraz wdrożeniem zasad planowania strategicznego do bieżących i nowobiznesowych projektów. – Obecność Tomka to początek zmian w firmie, które umożliwią nam coraz lepsze dopasowanie tworzonych przez nas niestandardowych koncepcji do strategii komunikacyjnych marek, dla których pracujemy – deklaruje Łukasz Smoliński, managing director Brainshake.  

grafika

Tomasz Jędrzejczak jest związany z branżą reklamową od 15 lat. Przez wiele lat był szefem strategii Testardo oraz Grey Group Polska. W swojej karierze pracował dla czołowych marek z branży telekomunikacyjnej (TP, Orange), finansowej (Aviva/Commercial Union, PKO BP, Deutsche Bank, Fortis/Dominet, Rabobank), FMCG (Tiger, Fitella, Kamis, Benecol, Masmix, Jutrzenka) czy motoryzacyjnej (Suzuki, Chevrolet).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA