Tomasz Kammel z nowym kanałem na LinkedIN, wydał książkę o technikach prezentacji „Moc w gębie”

Prezenter i dziennikarz Tomasz Kammel, który reklamuje się jako mówca, showman i inspirator założył nowy kanał na LinkedIN, w którym ma zamiar opowiadać o technikach wystąpień biznesowych.- To nowa idea. Nazwałem ją "KammIn na dwa oddechy". Tyle mniej więcej potrzeba, żeby obejrzeć film, a w nim podpowiedź dotyczącą wystąpień publicznych lub szeroko pojętej komunikacji międzyludzkiej - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Nikola Bochyńska
Nikola Bochyńska
Udostępnij artykuł:
Tomasz Kammel z nowym kanałem na LinkedIN, wydał książkę o technikach prezentacji „Moc w gębie”
Tomasz Kammel / fot. Altenberg

Pierwszy odcinek na nowym kanale Tomasza Kammela poświęcony jest prezentacji niewerbalnej - dziennikarz skupia się na problemie gestykulacji w czasie rozmowy. Nowe filmy mają ukazywać się na platformie regularnie, co tydzień.

Platforma LinkedIN jest miejscem, które skupia osoby ze względu na ich zawodowe doświadczenie i zainteresowania. Tomasz Kammel na co dzień prowadzi nie tylko gale i wydarzenia, ale również szkoli ludzi ze świata biznesu i radzi im, jak mają prezentować się podczas przemówień czy występów w mediach.

Na pytanie, czy zatem nowy kanał ma być pomysłem na dotarcie do szerszego grona klientów biznesowych, Tomasz Kammel odpowiedział: - Jeśli tak się stanie, będę zadowolony. Jednak główny powód jest inny. Zainspirowali mnie mówcy występujący publicznie na konferencjach, galach, sympozjach czy prezentacjach, w których uczestniczę. Nie raz, nie dwa widzę, że prosta techniczna podpowiedź, dotycząca emisji głosu, albo mowy ciała mogłaby wzmocnić świetnie przygotowane merytoryczne wystąpienie. Dlatego powstał KammIn - stwierdził prezenter w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

"Kammel Czanel" ma 137 tys. subskrybentów

Tomasz Kammel prowadzi także swój kanał na YouTubie „Kammel Czanel”, na którym porusza tematy z zakresu komunikacji werbalnej, niewerbalnej, prezentowania się na scenie czy prawidłowej wymowy. Subskrybuje go 137 tys. osób.

grafika

W rozmowie z nami podkreśla, że nowy kanał na LinkedIN nie zastąpi „Kammel Czanel”, ale będzie jedynie jego uzupełnieniem.

- Kammel Czanel zostaje. Świetnie się rozwija, więc byłoby nierozsądnie rezygnować z rozpędzonej machiny z niemal 140 tysiącami subskrybentów. To jest poważne zobowiązanie. Myślę, że KammIn i Kammel Czanel będą się ciekawie uzupełniać – uważa prezenter.

Swoje filmy Tomasz Kammel przygotowuje albo sam, albo we współpracy z Michałem Wilczkiem, który odpowiada za pion techniczny i realizację video.

- Za merytorykę odpowiadam ja. Jednak w sytuacjach wyjątkowych, a teraz taką mamy, współpracujemy z wydawnictwem Altenberg, które wydało moją najnowszą książkę „Moc w gębie”. Rozpoczynam jej promocję na moich kanałach, co oznacza, że wszystko musi być ze sobą skoordynowane. Stąd ścisła współpraca z Altenbergiem – dodaje.

Nowa książka Tomasza Kammela

17 października br. miała miejsce premiera nowej książki Tomasza Kammela – „Moc w gębie”. Książka ma być poradnikiem tego „jak gadać, aby się dogadać” i być przydatna w codziennych sytuacjach, ale i dla mówców czy ludzi mediów, którzy chcą poznać tajniki prezentacji i autoprezentacji. Ma być to również poradnik dla każdego, kto chce być bardziej świadomy swojego ciała podczas rozmów i chce nauczyć się świadomego gestykulowania oraz mimiki.

grafika

- Tomasz stwierdził, że nie ma sensu „kisić” w sobie całego doświadczenia i wiedzy, którą zgromadził przez kilkadziesiąt lat scenicznych i telewizyjnych występów. Sam podkreśla to, że większość ludzi to naprawdę dobrzy mówcy, którzy potrzebują jedynie delikatnego pokierowania w dobrą stronę i poznania kilku sztuczek komunikacyjnych dla pełnego sukcesu. Bo każdy może, a nawet powinien mieć moc w gębie - na scenie, ulicy, w biurze - przekazał Wirtualnemedia.pl Andrzej Kotarski z wydawnictwa Altenberg.

Książka liczy 304 strony. Można ją kupić w cenie 49,90 zł za pośrednictwem strony tomasz.altenberg.pl (książki nie ma i nie będzie dostępna w innych księgarniach). Pierwsze 5 tys. zamówionych egzemplarzy czytelnicy otrzymają z autografem Tomasza Kammela, zamówienia do 14 listopada br. są wysyłane darmową przesyłką kurierską. Dodatkowo każdy sprzedany egzemplarz książki „Moc w gębie" funduje jeden obiad w ramach akcji dożywiania dzieci "Pajacyk".

Tomasz Kammel - we współpracy z wydawnictwem Altenberg - nie planuje obecnie spotkań autorskich w związku z publikacją.

21 lat w TVP

Tomasz Kammel jest jednym z czołowych prowadzących programy rozrywkowe, festiwale oraz wydarzenia transmitowane w Telewizji Polskiej. Oprócz licznych imprez, na co dzień prowadzi „Pytanie na Śniadanie”. Był także jednym z gospodarzy „Kocham Cię, Polsko!”, gdzie drużyna pod jego wodzą walczyła przeciwko drużynie Antoniego Królikowskiego. Kammel z TVP jest związany, z krótką przerwą, od 21 lat.

Nikola Bochyńska
Autor artykułu:
Nikola Bochyńska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style