Tomasz Karolak w kampanii dostawcy fotowoltaiki Sunday Polska promuje "mikro spłatkę" (wideo)

Firma Sunday Polska, działająca w segmencie fotowoltaiki  rozpoczęla ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „Mikro spłatka i makro oszczędności z Sunday!”. Przedstawia w niej korzystny sposób finansowania zielonych inwestycji. Bohaterem spotów jest Tomasz Karolak.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tomasz Karolak w kampanii dostawcy fotowoltaiki Sunday Polska promuje "mikro spłatkę" (wideo)

Celem kampanii jest zaprezentowanie atrakcyjnej formy kredytowania inwestycji w energię słoneczną. Działania medialne stanowią kontynuację kampanii z udziałem Tomasza Karolaka pt. „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.”  Aktor ponownie pojawia się w spotach i materiałach reklamowych Sunday.

Ogólnopolskie działania promocyjne potrwają przez 7 tygodni. Grupą docelową są osoby w wieku od 30 do 59 lat. Spoty reklamowe są emitowane m.in. w kanałach telewizyjnych i na platformach VOD Grup Polsat, TVN oraz TVP. Kampania obejmie również internet, w tym media społecznościowe.Strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Agencja Kreatywna Pompidou. Autorem scenariuszy jest dyrektor kreatywny agencji, Sebastian Wełdycz.  Spoty wyprodukowało Pompidou Film we współpracy z New PixelForge (CGI).   

Media zaplanowały agencja mediowa Havas Media i agencja Performance Labs, która kompleksowo realizuje również działania z zakresu marketing performance. Po stronie Sunday Polska odpowiedzialne za przygotowanie kampanii były Lidia Kłosowska i Beata Antosiewicz.

 

Mikro Spłatka ma zapewniać niskie, bezodsetkowe, raty przez pierwsze 6 miesięcy trwania umowy kredytowej. Miesięczny koszt w pierwszym półroczu kredytowania wynosi 49 zł dla kwoty kredytu o wartości poniżej 30 tys. zł oraz 99 zł dla kredytu w wysokości 30 do 60 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"