Tomasz Karolak w kampanii dostawcy fotowoltaiki Sunday Polska promuje "mikro spłatkę" (wideo)

Firma Sunday Polska, działająca w segmencie fotowoltaiki  rozpoczęla ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „Mikro spłatka i makro oszczędności z Sunday!”. Przedstawia w niej korzystny sposób finansowania zielonych inwestycji. Bohaterem spotów jest Tomasz Karolak.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tomasz Karolak w kampanii dostawcy fotowoltaiki Sunday Polska promuje "mikro spłatkę" (wideo)

Celem kampanii jest zaprezentowanie atrakcyjnej formy kredytowania inwestycji w energię słoneczną. Działania medialne stanowią kontynuację kampanii z udziałem Tomasza Karolaka pt. „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.”  Aktor ponownie pojawia się w spotach i materiałach reklamowych Sunday.

Ogólnopolskie działania promocyjne potrwają przez 7 tygodni. Grupą docelową są osoby w wieku od 30 do 59 lat. Spoty reklamowe są emitowane m.in. w kanałach telewizyjnych i na platformach VOD Grup Polsat, TVN oraz TVP. Kampania obejmie również internet, w tym media społecznościowe.Strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Agencja Kreatywna Pompidou. Autorem scenariuszy jest dyrektor kreatywny agencji, Sebastian Wełdycz.  Spoty wyprodukowało Pompidou Film we współpracy z New PixelForge (CGI).   

Media zaplanowały agencja mediowa Havas Media i agencja Performance Labs, która kompleksowo realizuje również działania z zakresu marketing performance. Po stronie Sunday Polska odpowiedzialne za przygotowanie kampanii były Lidia Kłosowska i Beata Antosiewicz.

 

Mikro Spłatka ma zapewniać niskie, bezodsetkowe, raty przez pierwsze 6 miesięcy trwania umowy kredytowej. Miesięczny koszt w pierwszym półroczu kredytowania wynosi 49 zł dla kwoty kredytu o wartości poniżej 30 tys. zł oraz 99 zł dla kredytu w wysokości 30 do 60 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek