„Tomasz Lis na żywo” zyskuje widzów. TVP2 jest liderem

Program „Tomasz Lis na żywo” w tym roku ogląda 2,35 mln osób, o 50 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie jego emisji jest liderem rynku. Największą widownią miało wydanie poświęcone atakowi na Jurka Owsiaka.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od 13 stycznia do 31 marca br. średnia widownia programu „Tomasz Lis na żywo” wyniosła 2,35 mln osób. Przełożyło się to na 18,23 proc. udziału Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program oglądać można w poniedziałki o godz. 21.45.

Największą widownię w tym roku miało wydanie z 27 stycznia br., które oglądało 3,06 mln widzów. W tym odcinku pokazane zostały przypadki szpitalnych tragedii, których najprawdopodobniej udałoby się uniknąć, gdyby lekarze dobrze wypełniali swoje obowiązki. W programie również była mowa o niedoszłym samobójcy i osobie, która go uratowała, a także o brutalnych atakach na Jerzego Owsiaka.

Trzy topowe odcinki „Tomasza Lisa na żywo”

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia programu wzrosła o 50 tys. oglądających, ale spadły jego udziały w rynku telewizyjnym. Wówczas talk-show TVP2 śledziło 2,30 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 18,41 proc. oraz 12,60 proc.

TVP2 w paśmie emisji audycji Tomasza Lisa jest liderem rynku telewizyjnego. W tym czasie drugie miejsce zajmuje Polsat z wynikiem na poziomie 14,38 proc., nadający wówczas filmy fabularne. Trzeci jest TVN (12,32 proc.; „Życie bez wstydu”, „Perfekcyjna pani domu”, „Sama słodycz” oraz „Surowi rodzice”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” radzi sobie TVP1 (tylko 3,70 proc.; gł. serial „Homeland” i filmy).

Wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka jest dopiero trzecia. Wyprzedzają ją stacje komercyjne: Polsat oraz TVN.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?