Too Good To Go bez szefowej marketingu. Odchodzi Magdalena Marzec

Magdalena Marzec, head of marketing platformy Too Good To Go w Polsce, odchodzi z firmy. Planuje działać jako niezależny konsultant biznesowy. Na jej miejsce na razie nikt nie zostanie zatrudniony.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Too Good To Go bez szefowej marketingu. Odchodzi Magdalena Marzec
Magdalena Marzec

- Po czterech wspaniałych latach, wybudowaniu gigantycznej świadomości marki i rozgrzaniu brandu do czerwoności, zgromadzeniu prawie 2,5 milionowej społeczności użytkowników, zdobyciu ponad 10 nagród za kampanie i zrekrutowaniu zespołu, który liczy już teraz ponad 40 osób, przyszedł czas na nowe! Dziękuję zespołowi i super partnerom za te wspólne lata i budowanie takiej siły zupełnie od zera! - napisała Magdalena Marzec na LinkedIn.

- Nie zmieniam branży, bo będę robić to, co lubię najbardziej, czyli rozwijać firmy i tworzyć kampanie jako niezależna konsultantka - dodała Marzec.

Magdalena Marzec jako head of marketing Too Good To Go pracowała od kwietnia 2019 r. Wcześniej była head of communications and social media serwisu Showmax. W Polsce w przeszłości związana była też m.in. z agencją Mslgroup Poland.

Too Good To Go to wywodząca się z Danii aplikacja, dzięki której niesprzedana danego dnia żywność, zamiast lądować w koszu, staje się posiłkiem-niespodzianką. Dzięki aplikacji Too Good To Go użytkownicy mają szanse uratować przez wyrzuceniem pełnowartościowe produkty czy posiłki kupując je w atrakcyjnych cenach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?