Too Good To Go przedłuża współpracę z Flywheel PR

Too Good To Go - platforma działająca na rzecz ograniczenia marnowania jedzenia - zdecydowała o przedłużeniu umowy na prowadzenie działań komunikacyjnych z agencją Flywheel PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Współpraca obejmuje wszystkie działania z dotychczasowego zakresu: prowadzenie biura prasowego, kompleksową komunikację, wsparcie w realizacji strategii PR, a także nowy obszar – obsługę mediów społecznościowych.

- Od początku działalności aplikacji Too Good To Go w Polsce wraz z naszą zaangażowaną społecznością uratowaliśmy już 7 milionów posiłków przed zmarnowaniem. Aby kontynuować swój wpływ, zdajemy sobie sprawę z potrzeby odwołania się do szerokiej publiczności, wychodzącej poza grupę, która już dostrzega pilną potrzebę działań na rzecz planety. Jestem przekonana, że dzięki współpracy z Flywheel PR będziemy mieć jeszcze więcej okazji do podkreślania nawet najmniejszych gestów odnoszących się do ratowania jedzenia i sprawiać, by ludzie czuli się z tego dumni – mówi Beata Pałczyńska, PR ManagerToo Good To Go.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/too-good-to-go-nowe-logo ##

Flywheel PR wspiera Too Good To Go od rozpoczęcia działalności marki w Polsce w 2019 roku. W trakcie kilkuletniej współpracy zostały zrealizowane liczne kampanie mające na celu zwiększenie świadomości społeczeństwa z zakresu marnowania żywności takie jak Często Dobre Dłużej, Nie marnuj 1/3 czy badania opinii publicznej.

Obsługą projektu z ramienia Flywheel PR zajmuje się Martyna Mańkowska – PR manager.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]