TP i Orlen - najcenniejsze marki w Polsce

Wynika z rankingu opublikowanego przez dziennik Rzeczpospolita.

onet.pl - Rzeczpospolita
onet.pl - Rzeczpospolita
Udostępnij artykuł:

TP SA i Orlen zwycięzcami rankingu "Rzeczpospolitej" - Najcenniejsze polskie marki.

Ranking najcenniejszych polskich marek według "Rzeczpospolitej":

1) najsilniejsza marka – wygrywa Onet, drugi Wedel, trzeci TVN

2) najczęściej wybierana marka – wygrywa Onet, drugi Orlen

3) priorytet świadomości marki – wygrywa Dębica, Onet drugi, PZU trzeci.

4) Lojalność klientów – Wedel wygrywa, Onet drugi, TVN trzeci.

5) Postrzegana wartość – TVN wygrywa.

6) Świadomość marki – TVP1 wygrywa.

7) Prestiż - Wedel wygrywa.

W porównaniu z najdroższymi markami świata czy nawet Europy, wśród których króluje fińska Nokia, nawet najcenniejsze i najbardziej znane polskie znaki wydają się ubogimi Kopciuszkami. Między nimi jest przepaść jak między wycenianą na 2,6 mld zł Telekomunikacją Polską, numerem jeden na naszej liście, zamykającym zestawienie Królewskim, którego wartość wynosi14,1 mln zł.

onet.pl - Rzeczpospolita
Autor artykułu:
onet.pl - Rzeczpospolita
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe