Tracą wszystkie tytuły komputerowe, najbardziej „Play!”

Wszystkie magazyny komputerowe i o grach komputerowych miały w marcu br. niższą sprzedaż niż rok wcześniej. Najwięcej stracił „Play!”, a liderem pozostał „PC Format”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Miesięcznik komputerowy „PC Format” (Wydawnictwo Bauer) miał w marcu br. rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 89 898 egz., czyli o 6,1 proc. mniejsze niż w marcu 2009 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn „CD Action”, także wydawany przez Bauera. Jego wynik to 77 864 egz., co oznacza spadek o 8,1 proc.

Na podium znalazł się też jedyny w zestawieniu dwutygodnik, czyli „Komputer Świat” (Axel Springer Polska) z rozpowszechnianiem płatnym razem w marcu na poziomie 54 090 egz. Tytuł ten odnotował spadek o 15,5 proc.

Najwięcej stracił zajmujący ostatnie miejsce w zestawieniu magazyn o grach „Play!”, którego wydawcą jest Axel Springer. Rozpowszechnianie płatne razem tego pisma spadło aż o 30,6 proc. do 15 285 egz. Wydawca zdecydował, że od numeru lipcowego tytuł ten zostanie odświeżony (więcej na ten temat). 

Porównując dane z marca br. do danych z lutego widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem zanotował „Komputer Świat”, zaś największy spadek dotyczył pisma „CD Action”. 

* - „Komputer Świat” to jedyny dwutygodnik w zestawieniu. Pozostałe tytuły to miesięczniki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej