„Tradycja ma znaczenie” w kampanii Cisowianki

Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa wody mineralnej Cisowianka (produkowanej przez firmę Polskie Zdroje), przebiegająca pod hasłem „Tradycja ma znaczenie”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Tradycja ma znaczenie” w kampanii Cisowianki

Reklamy mają podkreślać, że Cisowianka od 26 lat jest produkowana w podobny, tradycyjny sposób i cechuje się najwyższą jakością. Ponadto Polskie Zdroje nie wprowadziły do swojej oferty żadnej wody smakowej, tym samym nie dodają do swojej wody sztucznych składników.

grafika

Kampania jest prowadzona w największych miastach, na backlightach o wymiarach 6x3m i 8x4m. Potrwa miesiąc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet