„Trenuj modnie” - zwyciężczyni „Top Model” i blogerzy modowi reklamują odzież sportową H&M (wideo)

Na Facebooku trwa kampania reklamowa sportowej linii odzieży H&M z udziałem zwyciężczyni ostatniej edycji „Top Model” oraz trójki blogerów modowych. Akcję przygotowały i realizują firmy Lubię to - linked by Isobar i Platige Image.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Trenuj modnie” - zwyciężczyni „Top Model” i blogerzy modowi reklamują odzież sportową H&M (wideo)
Magda Samborska (autorka Rebel Look) w kampanii H&M Sport

W kampanii biorą udział Osi Ugonoh, zwyciężczyni ostatniej edycji programu TVN „Top Model”, oraz troje blogerów modowych: Magda Samborska (Rebel Look), Anna Skura (What Anna Wears) i Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel).

Z każdą z tych osób zrealizowano klip w konwencji filmu dokumentalnego, w którym prezentuje ona swoją sportową pasję i związane z tym wybory modowe. Kamil Pawelski opowiada o jeździe na rowerze, Magda Samborska - o ćwiczeniu na siłowni, Osi Ugonoh - o sprincie, a Anna Skura - o jodze. W tle przewijają się zestawy z najnowszej kolekcji H&M Sport.

Klipy zostały udostępnione na facebookowym fanpage’u H&M.

- Tworzymy unikalne treści - historie, które są czymś znacznie więcej niż prezentacją ubrań. W tym projekcie chodziło nam w dużej mierze o zachowanie równowagi między światem sportu w jego różnych odsłonach, a światem mody - środowiska dla nas naturalnego - opisuje akcję Ewa Jarzemska, marketing & PR manager z H&M Polska.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Lubię to - linked by Isobar. Produkcją i postprodukcją klipów - wyreżyserowanych przez Barta Pogodę - zajął się dom produkcyjny Platige Image.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem