Zespół Triple PR odpowiada za pełną obsługę Scalence – od stworzenia strategii z wykorzystaniem metodologii design thinking, po jej wdrożenie. Zakres działań obejmuje działania media relations, adresowane do mediów branżowych i biznesowych, planowanie i obsługa social mediów, tworzenie contentu, doradztwo w zakresie SEO oraz personal branding dla założyciela firmy – Ireneusza Martyniuka.
Triple PR z nowym klientem
Martyniuk w zawodowej karierze firmy na wielu rynkach: w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej, Azji Środkowej i Indochinach. Obecnie, jako doświadczony lider, manager i doradca, wspiera właścicieli i managerów w rozwoju ich organizacji. Przy wykorzystaniu autorskiej koncepcji scaling-up-excellence daje liderom praktyczne doradztwo skupione wokół problemów oraz jest nastawiony na ich rozwiązywanie.

Po stronie agencji Triple PR projekt prowadzą Magdalena Dymek, senior PR manager oraz Miłosz Ciekalski, PR consultant. Wsparcie strategiczne zapewnia Agnieszka Malesza-Woźniak, partner agencji.
Scalence pomaga właścicielom i managerom wypracować najlepsze możliwe rozwiązania dla ich biznesu. Oferuje wsparcie dla właścicieli i prezesów przedsiębiorstw w dostosowaniu wizji, strategii, wartości oraz kluczowych procesów w firmie do warunków konkurowania i zmiennego otoczenia biznesowego.