„Truth Well Told” - McCann z nową identyfikacją

Globalna agencja reklamowa McCann zmienia swój system identyfikacji wizualnej. Jej nowe logo jest minimalistyczne, a niezmieniony claim brzmi: „Truth Well Told”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe logo agencji McCann to napisana na czarno nazwa firmy na białym tle. W logotypach poszczególnych oddziałów krajowych u dołu dodawane są nazwy miast, w których się one znajdują. W takiej stylistyce zapisany jest również claim firmy „Truth Well Told”, który obowiązuje od 100 lat.

grafika

Wszystkie oddziały McCann posługują się nową identyfikacją od 15 kwietnia. Agencja przygotowała ją we własnym zakresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady