Trzy klasyczne modele butów w nowej kampanii adidas Originals

Po wdrożeniu w 2023 roku nowej globalnej idei kreatywnej, adidas Originals rozpoczyna nową kampanię, która kontynuuje odkrywanie kulturowego dziedzictwa marki i składa hołd subkulturom, w których modele butów Gazelle, Samba i Handball Spezial są kluczowymi elementami ich wyrazistego stylu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Trzy klasyczne modele butów w nowej kampanii adidas Originals

Kampania przywołuje trzy ikoniczne fasony, pierwotnie sportowych butów – Gazelle, Samba i Handball Spezial. 

Początkowo zaprojektowane dla takich dyscyplin, jak piłka nożna czy ręczna, niemalże od momentu powstania stały się charakterystycznym symbolem popkultury i nadal są kluczowym elementem aktualnych trendów.

Za zdjęcia i reżyserię filmu odpowiada Vincent Haycock, natomiast w główną rolę wciela się Carlisle Aikens, profesjonalny skater i członek adidas Skate Team. Kampania celebruje ponadczasową energię związaną z adidas Originals. 

Komunikację video uzupełnia seria zdjęć, która składa hołd różnorodności - ludziom i ich charakterom. Każda z tych osób stylizując te klasyki w sobie charakterystyczny sposób, tworzy nowe, oryginalne historie i umieszcza te modele butów w różnych sytuacjach. 
Marka chce pokazać, że modele Samba, Handball Spezial i Gazelle noszone na tysiąc sposobów, w tysiącu miejsc nabierają tysiąc nowych kontekstów.

grafika



Wraz z filmem i materiałami wizualnymi kampanii, adidas Originals pokazuje ducha marki oraz ludzi, którzy budują wraz z nimi ten świat, poprzez specjalnie przygotowaną cyfrową platformę prezentującą treści tworzone właśnie przez użytkowników. Marka zachęca fanów tych ikonicznych modeli do publikowania swoich stylizacji i oznaczania ich hasztagami #Samba, #Gazelle i #Spezial. 

Nowa kolekcja dostępna jest w adidas Warszawa na ul. Marszałkowskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę