Trzy miliony widzów lodowego show TVP2

Drugą edycję programu "Gwiazdy tańczą na lodzie" oglądało średnio3,02 mln osób. Jesienna odsłona formatu przyciągnęła blisko 1,5miliona widzów więcej. Mimo spadku oglądalności, TVP 2 z blisko 23proc. udziałem w rynku była w paśmie emisji widowiska stacjąpierwszego wyboru.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Największą oglądalność miał finał programu wyemitowany 23 maja.Zobaczyło go średnio 3,46 mln osób, dając stacji 26,91 proc.udziału w rynku (część 1- 3,1 mln i 24,25 proc. udziału, część 2-3,48mln i 25,61 proc. udziału , część 3- 3, 81 mln widzów i 33,19proc. udziału) - wynika z danych AGB NMR przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

TVP2 dzięki emisji widowiska była liderem pasma. Telewizję TVNśledziło przed telewizorami w tym czasie 2,82 mln widzów (21,11proc. udziałów w rynku), TVP1 2,6 mln widzów (19,48 proc. udziałóww rynku), Polsat - 2 mln widzów (14,96 proc. udziałów w rynku).

Program cieszył się popularnością głównie wśród kobiet. W jegoprofilu widowni dominują mieszkańcy wsi i miast poniżej 50 tysięcymieszkańców, emeryci oraz osoby legitymujące się wykształceniempodstawowym.

Zyski z bloków reklamowych emitowanych wokół formatu wyniosły 12,7miliona złotych (dane cennikowe, nie uwzględniające rabatów).Stacja jest umiarkowanie zadowolona z wyników programu, jednakprawdopodobnie nie będzie go kontynuować. Show po raz kolejny stałosię bowiem obiektem krytyki licznych środowisk.

Firma Rochstar, produkująca program, świadoma nieprzychylnejatmosfery wokół show, zaproponowała publicznemu nadawcy nowyprojekt - opartą na holenderskiej licencji "Bitwę chórów". Wprogramie mają rywalizować ze sobą chóry, a całość ma być emitowanana żywo w "bogatej" oprawie. TVP2 jest przychylna pomysłowi ipoważnie rozważa umieszczenie widowiska w jesiennej ramówce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry