„Tu odkryjesz świat atrakcji“ w urodzinowej kampanii Blue City

Ruszyła urodzinowa kampania warszawskiego centrum handlowego Blue City pod hasłem „Tu odkryjesz świat atrakcji“, w ramach której w kwietniu odbędą się różnego rodzaju imprezy dla dorosłych i dzieci. Wydarzeniom towarzyszy kampania na outdoorze i w internecie, którą przygotowały firmy Communication Unlimited, Webprovider i Media Project.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach obchodów urodzin Blue City zaplanowano m.in. festiwal Art City, wielkanocną odsłonę Jarmarku Produktów Regionalnych, Miasteczko Kobiet organizowane przez firmę Douglas i SuperPharm, imprezę dla dzieci Lego Ninjago oraz Błękitny Festiwal Gier Graal dla starszych graczy. Zwieńczeniem urodzinowego miesiąca będzie Blue Week - tydzień promocji i rabatów.

Kwietniowym wydarzeniom towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która obejmuje swoim zasięgiem Warszawę. Na ulicach miasta pojawiły się trzy autobusy z grafiką centrum oraz logotypami najemców. Działania na outdoorze zostaną wsparte akcją na Facebooku, gdzie uruchomiona zostanie specjalna aplikacja, dzięki której każdy, kto „polubił“ Blue City, będzie mógł wskazać kierowcy jednego z autobusów drogę, a przy okazji wygrać nagrodę.

grafika

Kreacją oraz komunikacją kampanii zajęła się agencja Communication Unlimited, za działania interaktywne odpowiada Webprovider, a za wsparcie eventowe - Media Project.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]