TVN Media rozszerza usługę Switch_on o TVN24 i TVN24 BiS

Biuro reklamy TVN Media rozszerzyło możliwość podmiany spotów reklamowych w telewizji linearnej o dwie dodatkowe stacje - TVN24 oraz TVN24 BiS. Rozwiązanie dostępne jest w formie nowoczesnej aplikacji mobilnej, która umożliwia zastępowanie spotów emitowanych w ramach kampanii kupionych w modelu cennikowym.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Switch_On jest rozwiązaniem reklamowym oferowanym wszystkim klientom biura reklamy TVN Media od br.

Rozbudowanie Switch_On o stacje TVN24 i TVN24 BiS pozwala zwiększyć zasięg techniczny produktu, dzięki czemu reklamodawcy mogą elastycznie zmieniać komunikację  reklamową na jeszcze większą skalę.

Rozbudowa Switch_On jest odpowiedzią na wyzwania, z jakimi mierzą się reklamodawcy z takich branż jak retail czy e-commerce. Dzięki temu zabiegowi wzrosła możliwość rotacji dużej liczby spotów reklamowych w medium charakteryzującym się bardzo wysoką efektywnością.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-informacyjne-sierpien-2021-tvn24-tvp-info,7170122633991809a ##

- Zależy nam na tym, aby oferować naszym partnerom coraz bardziej innowacyjne i kompleksowe rozwiązania. Kanały TVN24 i TVN24 BiS są szczególnie pożądane przez reklamodawców, dlatego też były naturalnym wyborem przy rozszerzaniu zasięgu Switch_On - mówi Agnieszka Gajzler, dyrektor działu strategii i rozwoju digital w TVN Grupie Discovery.

Switch_On  pozwala na podmianę spotu 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę. Spoty można zastępować w 13 stacjach z portfolio TVN Grupa Discovery: TVN, TVN7, TTV, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, Travel Channel, Discovery Life, HGTV, Food Network, Metro, TVN24, TVN24 BiS. Reklamodawcy mogą na bieżąco optymalizować przekaz reklamowy w oparciu o własne dane sprzedażowe czy magazynowe, ale także elastycznie reagować na otoczenie konkurencyjne czy warunki zewnętrzne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę