TVN Style na czele stacji lifestylowych. W czołówce Polsat Play i TVN Turbo

W październiku 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych był kanał TVN Style. W grupie wszystkich widzów drugie miejsce zajął Polsat Play, ale w grupie komercyjnej wiceliderem było już TVN Turbo.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Udział TVN Style w październiku 2014 roku wyniósł 0,68 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 8 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 14 proc. i wyniósł 0,57 proc. Tuż za nim znalazł się konkurencyjny kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 1,89 proc. do 0,54 proc.

Największy wzrost w zestawieniu zanotował jednak będący na ósmym miejscu Polsat Food, którego wynik w październiku br. poszedł do góry o 60 proc. do 0,08 proc. Z kolei najwięcej stracił kanał BBC Lifestyle, notując spadek o 33,33 proc. Jego wynik to 0,04 proc.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział spadł tutaj o 4,12 proc. i wyniósł 0,93 proc. Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 12 proc. do 0,84 proc.

Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego Grupy TVN, sukces obu kanałów lifestylowych TVN tłumaczy m.in. tym, że stawiają na własne, oryginalne programy. - W jesiennej ramówce TVN Style pojawiło się 19 własnych produkcji, a w TVN Turbo aż 21 - podkreśla Łupina. 

Poza tym na ich antenach zobaczyć można pozycje zagraniczne. Jak podkreśla Łupina, szczególnym uznaniem cieszy się piątkowe pasmo dokumentalne TVN Style prezentujące filmy z całego świata. - TVN Style i TVN Turbo to stacje, które idą z duchem czasu, mobilizują widza do działania, zmieniają go i rozwijają - dodaje Małgorzata Łupina.

Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play z wynikiem na poziomie 0,66 proc. Zanotował on największy wzrost w rankingu, wynoszący 13,79 proc. W tej grupie najwięcej stracił kanał TLC - było to 21,43 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?