TVP ABC reklamuje się w radiu, prasie i w sieci

Telewizja Polska w czwartek 13 lutego br. rusza z kampanią promującą kanał dziecięcy TVP ABC. Działania obejmą radio, prasę i internet, a także kanały TVP.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
TVP ABC reklamuje się w radiu, prasie i w sieci
Shutterstock.com

W kreacji wykorzystany zostanie motyw dziecięcych dłoni, pomalowanych na różne kolory, a także liter alfabetu pojawiających się w nazwie nowego kanału.

Akcja reklamowa realizowana będzie w radiu (Polskie Radio, Radio Bajka), prasie („Tele Tydzień”, „Tina”, „Przyjaciółka”, „Przedszkolak”) i w internecie (Gazeta.pl, Miastodzieci.pl, Wp.pl, Dziecko.pl, Dzieci.com, Kobieta.pl). Spoty autopromocyjne oglądać będzie można w różnych kanałach TVP.

grafika

Kampanię przygotowało biuro marketingu TVP, a media zakupiło konsorcjum domów mediowych Equinox Polska i Value Media.

Kanał TVP ABC rusza 15 lutego br. i będzie nadawać seriale animowane i fabularne oraz programy kierowane do dzieci w wieku od 4 do 12 lat, a także pozycje edukacyjne dla rodziców. Stacja dostępna będzie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej i u operatorów płatnej telewizji (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe