TVP chce lepiej targetować reklamy

Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na zakup usługi DMP „Data Management Platform” przeznaczonej do zbierania, wzbogacania i segmentacji danych o użytkownikach, umożliwiających targetowanie kampanii reklamowych na powierzchniach własnych TVP oraz partnerów. Z wybraną firmą zamierza współpracować 4 lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg dotyczy zakupu usługi DMP „Data Management Platform” przeznaczonej do zbierania, wzbogacania i segmentacji danych o użytkownikach, umożliwiających targetowanie kampanii reklamowych na powierzchniach własnych TVP oraz partnerów na okres 48 miesięcy.

W ramach zakupionej usługi nastąpi wdrożenie oraz udostępnienie platformy informatycznej służącej do zbierania, wzbogacania oraz segmentacji danych o użytkownikach oraz używanych przez nich urządzeniach wykorzystywanych do konsumpcji różnych rodzajów treści (teksty, grafika, wideo, itp.) z serwisów www, oraz aplikacji HbbTV, aplikacji mobilnych i aplikacji Connected TV.

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 13 października br. jest wpłata 45 tys. zł wadium.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day