TVP Info walczy o większą widownię. Dziennikarze stacji trafią na billboardy

Telewizja Polska ruszyła z kampanią wizerunkową TVP Info, która ma podkreślać newsowy charakter kanału idący w parze z rzetelnymi i sprawdzonymi informacjami. Spoty i billboardy z udziałem czołowych dziennikarzy TVP Info pojawią się w przestrzeni medialnej w całym kraju. Za przygotowanie kampanii odpowiada Biuro Reklamy i Marketingu TVP.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
TVP Info walczy o większą widownię. Dziennikarze stacji trafią na billboardy

„Zawsze aktualne informacje z kraju i ze świata” – pod takim hasłem do końca maja potrwa kampania wizerunkowa TVP Info, na którą złożą się spoty wideo i kreacje reklamowe emitowane w telewizji, portalach internetowych, mediach społecznościowych, radiu oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce - informuje publiczny nadawca.

Twarzami kampanii są dziennikarze Telewizyjnej Agencji Informacyjnej znani z najpopularniejszych programów TVP Info: Joanna Dunikowska Paź, Aleksandra Kostrzewska, Katarzyna Kasia, Grzegorz Markowski, Piotr Jędrzejek, Wioleta Wramba oraz Bartosz Cebeńko. Wizerunkom wspomnianych dziennikarzy będą towarzyszyć takie hasła jak: „Zawsze aktualne informacje z kraju i ze świata”, „Zawsze tam, gdzie dzieją się wszystkie najważniejsze sprawy”, „Zawsze blisko Ciebie”, „Polityka, kultura, biznes, sport, publicystyka. Relacje reporterów TVP INFO, programu informacyjnego „19.30” i 16 oddziałów regionalnych TVP”.

grafika

Wspomniana kampania TVP Info będzie prowadzona równolegle z trwającą już promocją głównego programu informacyjnego TVP1 - „19.30”. Obu kampaniom towarzyszy akcja przygotowana we współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. 

Podczas meczów Betclic 1. i 2. Ligi oraz Pucharu Polski transmitowanych przez TVP na ledowych bandach wokół murawy prezentowane są animacje z logotypami programu informacyjnego „19.30” i TVP Info. Działania te obejmą łącznie 53 mecze – czytamy w komunikacie prasowym nadawcy. 

Za przygotowanie koncepcji, realizację i koordynację kampanii odpowiada Biuro Reklamy i Marketingu TVP, a za zakup i planowanie mediów poza antenami TVP – dom mediowy Value Media.

TVP Info zyskuje widzów

Według danych Nielsena w marcu br. TVP Info - ze średnią oglądalnością na poziomie 105 tys. widzów oraz udziałem w rynku na poziomie 1,77 proc. - było trzecią najchętniej oglądalną stacją informacyjną, zamykając podium, na którego szczycie od stycznia jest TV Republika oraz przegrywając z drugim w zestawieniu kanałem TVN24. 

TVP Info zanotowało wzrost o 37,2 proc. co pokazało, że kanał TVP odbija się po ogromnym spadku w 2024 roku, który był efektem zmiany ramówki, narracji i prowadzących - większość dotychczasowych widzów “uciekła” wtedy do Republiki. 

W marcu 2025 roku portal TVP.info odwiedziło ponad 3,8 mln unikalnych użytkowników, co jest najlepszym wynikiem serwisu od lat. Kanał TVP Info jest ponadto najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w serwisie streamingowym TVP VOD - informuje nadawca. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?