TVP Info w górę, traci Superstacja

W listopadzie br. w porównaniu z listopadem zeszłego roku, jak ipaździernikiem tego roku, wzrosła widownia TVP Info, rok do rokuzyskała także TVN 24. Gorzej radziły sobie natomiast Superstacja iTV Biznes, które straciły widzów w stosunku do poprzedniegomiesiąca.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

W zeszłym miesiącu średnia oglądalność kanału TVP Info wyniosła341 tys. osób, a udziały tej stacji ukształtowały się na poziomie5,12 proc. i były wyższe niż w listopadzie zeszłego roku i wpaździerniku br. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl.

Z kolei TVN 24 oglądało w zeszłym miesiącu 201 tys. widzów.Udziały kanału, wynoszące 3,02 proc., były wyższe niż w listopadzie2006 roku, ale spadek nastąpił w stosunku do października br.

W grupie odbiorców telewizji kablowej i satelitarnej udziały TVPInfo wyniosły w listopadzie br. 3,69 proc. i były słabsze niżmiesiąc wcześniej, a także w porównaniu z listopadem 2006 roku. Zkolei udziały TVN 24 ukształtowały się na poziomie 5,62 proc., ibyły lepsze niż rok temu, ale słabsze niż w październiku br.

W listopadzie br. w porównaniu z październikiem widzów straciłynatomiast Superstacja i TV Biznes. Informacyjno - rozrywkowy kanałoglądało w zeszłym miesiącu średnio 12 tys. widzów przy udziałachwynoszących 0,19 proc. (w poprzednich miesiącach wynosiły one 0,25proc. i 0,22 proc.). Z kolei biznesowa stacja miała średniąwidownię na poziomie 3 tys. widzów, a udziały - 0,04 proc. (wpaździerniku - 0,06 proc., a we wrześniu - 0,03 proc.)

Na czele najpopularniejszych programów TVP Info w listopadziebr. znalazły się: "Serwis Informacyjny" i transmisja z obrad Sejmu,w TVN24 najchętniej oglądano także relację z Sejmu i "Skanerpolityczny", zaś w Superstacji najwięcej widzów przyciągnęły:"Rezonans" i "Sport".

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej