TVP unieważniła przetarg mediowy. Value Media jednak bez rocznego kontraktu

Telewizja Polska unieważniła właśnie przetarg na obsługę mediową jej kampanii, który rozstrzygnęła we wrześniu ub.r. - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wybrała w nim wówczas do współpracy Value Media (Group One), co oznaczało koniec wcześniejszej współpracy z Sigma Bis (agencją należącą do PZU i Orlenu).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
TVP unieważniła przetarg mediowy. Value Media jednak bez rocznego kontraktu
siedziba Telewizji Polskiej, fot. AKPA

TVP pod koniec lipca 2023 roku ogłosiła przetarg na usługi planowania i zakupu mediów do jej kampanii. Budżet wynosił blisko 60 mln zł, a umowa ze zwycięską agencją miała zostać zawarta na rok. 

Jak się okazuje, mimo upływu wielu miesięcy od rozstrzygnięcia postępowania umowy ze zwycięską agencja TVP nie zawarła. Kilka dni publiczny nadawca unieważnił ten przetarg informując, że “nie wyłoniono zwycięzcy, a procedura konkurencyjna została zamknięta”. Jako powód unieważnienia podano “inne”.

Zapytaliśmy biuro prasowe TVP, dlaczego postępowanie unieważniono. Do czasu publikacji tego materiału nie uzyskaliśmy odpowiedzi. 

Z naszych nieoficjalnych ustaleń wynika, że tuż po ogłoszeniu wyników przetargu Sigma Bis zaskarżyła wybór Value Media i złożyła odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej odwołanie od wyniku rozstrzygnięcia. Skarg miało być nawet kilka i do tej pory zaskarżone przez Sigma Bis rozstrzygnięcia nie zostały wyjaśnione. To z kolei powoduje, że TVP nie może podpisać umowy z Value Media i współpracować z tą agencją. Dlatego też publiczny nadawca zdecydował się unieważnić przetarg.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day