TVP, TVN i Polsat przy wyborach parlamentarnych z badaniem exit poll od Ipsos

Firma Ipsos Polska przeprowadzi na zlecenie Telewizji Polskiej, TVN24 oraz Polsat News badanie exit poll podczas głosowania w wyborach parlamentarnych zaplanowanych na 25 października  br. Stacje podzielą się jego kosztami.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Badanie exit poll zostanie przeprowadzone 25 października br. przed 900 losowo wybranymi lokalami wyborczymi na terenie całego kraju. Ankieterzy firmy Ipsos poproszą osoby, które oddały głos w wyborach, o wypełnienie krótkiej ankiety.

Na podstawie zebranych danych zaraz po zakończeniu ciszy wyborczej o godz. 21.00 stacje TVP 1, TVP Info, TVN24, TVN24 Biznes i Świat oraz Polsat News w swoich wieczorach wyborczych przedstawią szacunkowe wyniki głosowania. Będą one zawierały informacje o procentowym poparciu dla poszczególnych komitetów wyborczych w głosowaniu do Sejmu RP w skali kraju, podziale mandatów oraz frekwencji wyborczej.

W ostatnich dwóch latach Ipsos Polska przeprowadził badania exit poll podczas zeszłorocznych wyborów samorządowych oraz dwóch tur wyborów prezydenckich w tym roku (dla stacji TVP, TVN i Polsat) oraz podczas zeszłorocznych wyborów do Parlamentu Europejskiego (dla TVP i TVN).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu