TVP zmienia sposób sprzedaży reklam

Od jesieni Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wprowadza zmiany wsystemie sprzedaży czasu antenowego.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Przez połowę okresu sprzedaży (dwa bądź trzy tygodnie), reklamybędzie można kupować tylko z cennika, przez drugą połowę - jedyniew ramach sprzedaży pakietowej. Dzięki tym zmianom atrakcyjniejszebędą warunki tzw. zakupu cennikowego, ponieważ poprawi się relacjakosztów pomiędzy tym zakupem a zakupem pakietowym.

Wprowadzenie zmian w sposobie sprzedaży czasu przez BiuroReklamy TVP jest odpowiedzią na oczekiwania rynku. - W ten sposóbchcemy zagwarantować klientom lepszy dostęp do zasobów reklamowychoraz zapewnić realizację kampanii reklamowych o zaplanowanych przeznich parametrach - wyjaśnia nam Kazimierz Piekarz, dyrektor ds.marketingu i rozwoju biznesu w Biurze Reklamy TVP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek