TVP1 i TVN liderami. Rekordowy tydzień stacji informacyjnych

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej TVP1 w okresie od 9 do 15 listopada 2015 roku zwiększył się o 0,45 pkt. proc. do 13,01 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 1,42 pkt. proc. i wyniósł 10,73 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,37 proc., po spadku o 0,74 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,44 proc.; w dół o 0,72 pkt. proc.).

Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (4,50 proc.; do góry o 1,32 pkt. proc.), TVN24 (3,74 proc.; + 0,37 pkt. proc.), TV Puls (3,31 proc.; + 0,48 pkt. proc.), TV6 (1,49 proc.; + 0,15 pkt. proc.), Polsat News (1,38 proc.; + 0,33 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,10 proc.; + 0,14 pkt. proc.) i Stopklatka TV (1 proc.; + 0,05 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zanotowała spadek o 0,68 pkt. proc. do 12,64 proc. udziału. Drugie miejsce należało do Polsatu, którego udział zmniejszył się o 1,62 pkt. proc. do 11,68 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 9,20 proc., po wzroście o 0,94 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,68 pkt. proc. do 7,30 proc.).

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”, którego odcinek z 2 listopada oglądało 7,07 mln widzów.

Drugie miejsce należało do „Teleexpressu”, który 15 listopada do TVP1 przyciągnął średnio 4,92 mln widzów. Podium uzupełnia specjalne wydanie „Wiadomości” Jedynki z widownią na poziomie 4,87 mln osób (również 15 listopada).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 09.11.2015 - 15.11.2015 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 09.11.2015 - 15.11.2015 - grupa 16-49

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"