„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży, „Kurier Internetowy” zyskał najwięcej

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w maju br. był „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Kurier Internetowy”, a na czele spadków uplasowało się „Życie Bytomskie”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w maju 2017 roku wyniosła 18 854 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2016 roku o 5,76 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 6,29 proc. do poziomu 14 627 egz.

Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 11 634 egz., po spadku o 4,70 proc.

Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Kurier Internetowy” (Graffi Studio Janusz Ansion), który zajął miejsce 15. Jego średni wynik zwiększył się o 9,66 proc. i w ostateczności wyniósł 3 065 egz.

Z kolei najwięcej straciło „Życie Bytomskie” (Bytomska Spółdzielnia Pracy Dziennikarzy Redakcja i Wydawnictwo) - było to 12,02 proc. do poziomu 4 106 egz. Tytuł ten w rankingu był 14.

grafika

W maju br. w porównaniu do kwietnia br. największy wzrost średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii osiągnęła „Gazeta Gryfińska” (Pro Media Kamil Miler), której wynik zwiększył się o 2,23 proc.

Największy spadek, wynoszący 7,11 proc., zanotował tutaj „Tygodnik Podhalański”.

grafika

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem