Tylko 10 proc. kobiet czyta newslettery

Kobiety są o połowę mniej skłonne od mężczyzn do czytanianewsletterów otrzymywanych na skrzynkę pocztową. Częściej teżrezygnują z subskrypcji tego typu usług.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez specjalizującą się w e-mailowymmarketingu firmę Emailvision wynika, że tylko 10 procent kobietotwiera i czyta newslettery, w porównaniu do 20 procentmężczyzn.

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zdecydowanie większy odsetekkobiet (17 procent) niż mężczyzn (7 procent) zdecydował się takżena anulowanie swoich subskrypcji do cyfrowych biuletynów.

Jako główny powód takiego postępowania kobiety najczęściejwskazywały na zaśmiecanie ich skrzynek, podczas gdy mężczyźnitwierdzili, że otrzymywane treści nie były dla nichinteresujące.

Jednocześnie 90 procent ogółu badanych wyraziło chęćotrzymywania bardziej spersonalizowanych newsletterów od swoichulubionych marek z indywidualnie dopasowanymi informacjami.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"