Tylko 10 proc. kobiet czyta newslettery

Kobiety są o połowę mniej skłonne od mężczyzn do czytanianewsletterów otrzymywanych na skrzynkę pocztową. Częściej teżrezygnują z subskrypcji tego typu usług.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez specjalizującą się w e-mailowymmarketingu firmę Emailvision wynika, że tylko 10 procent kobietotwiera i czyta newslettery, w porównaniu do 20 procentmężczyzn.

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zdecydowanie większy odsetekkobiet (17 procent) niż mężczyzn (7 procent) zdecydował się takżena anulowanie swoich subskrypcji do cyfrowych biuletynów.

Jako główny powód takiego postępowania kobiety najczęściejwskazywały na zaśmiecanie ich skrzynek, podczas gdy mężczyźnitwierdzili, że otrzymywane treści nie były dla nichinteresujące.

Jednocześnie 90 procent ogółu badanych wyraziło chęćotrzymywania bardziej spersonalizowanych newsletterów od swoichulubionych marek z indywidualnie dopasowanymi informacjami.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały