Tylko 2 proc. polskich internautów nie ogląda telewizji

Jedynie co pięćdziesiąty polski internauta w ogóle nie ogląda telewizji – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Natomiast prawie każdego dnia telewizor włącza niecałe 80 proc. użytkowników sieci w naszym kraju.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

78 proc. polskich internautów deklaruje, że telewizję ogląda codziennie lub prawie codziennie. Raz lub kilka razy w tygodniu robi to 15 proc. ankietowanych. Natomiast raz lub kilka razy w miesiącu telewizor włącza 4 proc. użytkowników sieci w naszym kraju, a rzadziej niż raz w miesiącu – 2 proc. W ogóle nie korzysta z telewizji tylko 2 proc. polskich internautów.

Badanie oglądania telewizji przez polskich internautów zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia od maja do lipca bieżącego roku. Ankiety internetowe CAWI objęły 3272 użytkowników sieci w naszym kraju pochodzących z gospodarstw domowych o minimalnym dochodzie 1000 zł netto na członka rodziny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały