Tylko 630 tys. widzów „Rozmowy w toku”. Talk-show wygrał tylko z TVP2

Wiosenną serii talk-show Ewy Drzyzgi „Rozmowy w toku” oglądało średnio 626 tys. osób, o 45 tys. widzów mniej niż jesienią ub.r. TVN w paśmie emisji programu zajął trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 17,66 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Tylko 630 tys. widzów „Rozmowy w toku”. Talk-show wygrał tylko z TVP2
Ewa Drzyzga, „Rozmowy w toku”, fot. TVN

Najnowsza edycja „Rozmów w toku” nadawana była w TVN w dni powszednie o godz. 15.00, w okresie od 8 lutego do 13 maja br. Talk-show oglądało średnio 626 tys. osób, co przełożyło się na 8,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym grupie 4+ i 11,43 proc. w grupie 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek programu Ewy Drzyzgi wyemitowany został 10 marca br. Przyciągnął on przed ekrany 862 tys. osób.

Topowe odcinki „Rozmów w toku”

Dla porównania, w całym sezonie jesiennym (w okresie od 1 września do 4 grudnia ub.r.) „Rozmowy w toku” oglądało średnio 671 tys. osób przy udziale wynoszącym 9,58 proc. w grupie 4+ i 12,43 proc. w 16-49. Oznacza to, że program stracił 45 tys. widzów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/na-jezykach-7-przegralo-tylko-z-polsatem-8-mln-zl-z-reklam ##

TVN w paśmie nadawania formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza była TVP1 z udziałem na poziomie 13,16 proc., emitująca w tym czasie „Wiadomości”, prognozę pogody oraz magazyn „Okrasa łamie przepisy”. Drugie miejsce zajął Polsat (13,14 proc.; „Dlaczego ja?” i „Wydarzenia”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (4,94 proc.; „Rodzinka.pl” i „Panorama - kraj”).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej liderem rynku był Polsat, a dalej uplasowały się: TVN, Dwójka i Jedynka.

Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji talk-show wyniosły 17,66 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/na-jezykach-7-przegralo-tylko-z-polsatem-8-mln-zl-z-reklam ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem