„Tylko nas dwoje” przegrało z „Tańcem z gwiazdami”

Pierwszy odcinek nowego show Polsatu „Tylko nas dwoje. Just The Two Of Us” zobaczyło 3,6 mln widzów. To mniej niż drugi odcinek XI edycji „Tańca z gwiazdami”, nadany dzień później przez TVN.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Program zapewnił Polsatowi 23,67 proc. udziału w grupie 4+ oraz 22,79 proc. udziału w komercyjnej grupie docelowej. Stacja dzięki emisji show, w paśmie jego emisji, była liderem rynku. Druga lokata  z 3,2 mln widzów i 21,11 proc. udziału przypadła Jedynce emitującej filmy fabularne, zaś trzecia Dwójce (2,79 mln widzów i 18,37 proc. udziału). Ostatni z 1,95 mln widzów i 12,89 proc. udziału był TVN („Usta, usta” i film fabularny).

Największą widownię w grupie 4+ podczas weekendu miały jednak „Teleexpress” (6,2 mln widzów i 45,64 proc. udziału), „Sport”(6,1 mln widzów i 35,38 proc. udziału) oraz „Blondynka” (5,8 mln widzów i 31,94 proc. udziału w rynku). Drugi odcinek „Tańca z gwiazdami” zgromadził 4,7 mln widzów (28,15 proc. udziału). Rekordowy wynik serialu „Czterej pancerni i pies”- 3,69 mln widzów, mimo początku emisji o godzinie 9.40.

Grupę 16-49 zdominowała Jedynka wprowadzając do TOP 20 aż dziesięć pozycji ( w tym pięć pierwszych). Cztery pozycje wprowadziła telewizja TVN, zaś Polsat i TVP2 po trzy.

Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?