Tymbark: Się je pije do obiadu

Pod hasłem "Się je pije do obiadu" trwa telewizyjna kampaniareklamowa napoju Tymbark Wiśnia-Jabłko. Akcję przygotowały Saatchi& Saatchi Communications i ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

30-sekundowy spot wykorzystywany w telewizyjnej kampaniireklamowej napoju Tymbark Wiśnia-Jabłko pokazuje deszcz owoców, coma symbolizować porę obiadową. Taki przekaz niestandardowopodkreśla smak i naturalność tego produktu, wyróżniając się wśródtypowych kreacji prezentujących szczęśliwą rodziną.

Akcja pod hasłem "Się je pije do obiadu" od 19 października jestprowadzona we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych. Kreacjękampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & SaatchiCommunication, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dommediowy ZenithOptimedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera