Tymbark: Się je pije do obiadu

Pod hasłem "Się je pije do obiadu" trwa telewizyjna kampaniareklamowa napoju Tymbark Wiśnia-Jabłko. Akcję przygotowały Saatchi& Saatchi Communications i ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

30-sekundowy spot wykorzystywany w telewizyjnej kampaniireklamowej napoju Tymbark Wiśnia-Jabłko pokazuje deszcz owoców, coma symbolizować porę obiadową. Taki przekaz niestandardowopodkreśla smak i naturalność tego produktu, wyróżniając się wśródtypowych kreacji prezentujących szczęśliwą rodziną.

Akcja pod hasłem "Się je pije do obiadu" od 19 października jestprowadzona we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych. Kreacjękampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & SaatchiCommunication, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dommediowy ZenithOptimedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"