Szalona ucieczka Davida Beckhama w nowej reklamie Maserati (wideo)

Włoska marka luksusowych aut Maserati rozpoczęła globalną kampanię reklamową, której głównym bohaterem jest były piłkarz David Beckham. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Droga5 London.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja Droga5 została wybrana przez Maserati w zeszłym roku do stworzenia nowej strategii marki i platformy kreatywnej w 2021 roku.

Reklama przedstawia Beckhama, nowego globalnego ambasadora Maserati, na przejażdżce swoim wyczynowym SUV-em Levante Trofeo. Wykonując akrobacje pod mostem w Miami na Florydzie, uosabia poczucie wolności i buntu.

Film został nakręcony w Miami w ciągu jednego dnia w zeszłym miesiącu. Został stworzony przez Ethana Bennetta i Liama ​​Crerara, a wyreżyserowany przez Harmony'ego Korine - reżysera filmów.

David Kolbusz, dyrektor kreatywny Droga5 London, powiedział, że ucieczka Beckhama ma być „małym aktem buntu”.

- Beckham reprezentuje współczesnego człowieka. W trakcie pandemii spędzając czas przed laptopem nie da się uciec i miło jest mieć chwilę dla siebie, w której można uciec - powiedział Kolbusz.

Kampania będzie prowadzona w internecie oraz w mediach społecznościowych.

Paolo Tubito, dyrektor ds. marketingu Maserati, dodał: - Marka idzie do przodu, inaugurując nową erę. Maserati pragnie rzucić wyzwanie status quo, będąc innowacyjnym z natury, napędzanym pasją i wyjątkowym projektem. Partnerstwo z Davidem Beckhamem jest ucieleśnieniem wszystkich tych wartości.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"