Udane I półrocze Cityboard Media

W ciągu dwóch pierwszych kwartałów roku 2003 firma Cityboard Media osiągnęła o 35 % wyższe przychody w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce od kilku lat dominuje popyt na nośniki wielkoformatowe, jednak wymagania klientów wobec tego medium wciąż wzrastają. Cityboard Media od początku swojego istnienia na rynku ( 1996 r.) rozwijała sieć wielkiego formatu i do dziś konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera ilościowego i jakościowego w tym segmencie rynku.

Sukces wzrostu przychodów Cityboard Media stanowi rezultat stałych działań ukierunkowanych na zaspokajanie potrzeb reklamodawców.

Wzrost sprzedaży to również efekt profesjonalnej pracy i pełnej zaangażowania postawy całego zespołu Cityboard Media.

"Stworzyliśmy ofertę, która nie boi się trudnego rynku, ponieważ trafia w potrzeby klientów i pozwala im optymalizować budżet, tak by mogli maksymalnie efektywnie wydawać swoje pieniądze. Jest nam ogromnie miło, że nasi klienci doceniają te starania"- mówi Marta Bryła dyrektor Działu Obsługi Klienta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję