Udany debiut "Bella"

Pierwszy numer kupiło prawie 500 tysięcy osób

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Według prognoz Wydawcy pierwszy numer tygodnika BELLA kupiło prawie 500tysięcy osób.

- Wynik ten oznacza, że Bella od pierwszego wydania zajęłaczołową pozycję wśród poradnikowych tygodników kobiecych. Tym samym rynekzaakceptował strategię Wydawcy, który świadomie zrezygnował z dołączania dopisma atrakcyjnych gadżetów, koncentrując się na jego treści - informuje Bauer.

W związku z dużym zainteresowaniem nowym tytułem od drugiego numeruWydawca podniósł jego nakład do 700 tysięcy egzemplarzy. Wedle wstępnychszacunków sprzedaż tego wydania Belli wzrosła o ponad 10%, osiągając 550tys. egz.

BELLA jest magazynem poradniczym skierowanym do kobiet w wieku 25-45 lat, ciekawych życia, dbających o siebie i zaradnych. Na rynku tygodnik pojawiłsie 3 marca 2003 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe