UM w przetargu broni obsługi mediowej PZU

Firma ubezpieczeniowa PZU rozpoczęła przetarg na obsługę mediową. Budżetu klienta broni dom mediowy UM (IPG Mediabrands), który pracuje dla ubezpieczyciela od 2017 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Biuro prasowe PZU odmówiło podania szczegółowych informacji dotyczących przetargu mediowego. Z naszych informacji wynika, że ubezpieczyciel wysłał brief przetargowy do wszystkich dużych grup mediowych w Polsce, czyli m.in. do Publicis Media (Starcom, Zenith), Dentsu Aegis Network Polska (m.in. Carat), IPG Mediabrands (UM, Initiative), GroupM (|Wavemaker, Mediacom, Mindshare).

#3NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/panstwowe-spolki-najwiecej-na-reklamy-wydaja-w-sieci-prawdy-wprost-i-do-rzeczy-wydatki-w-gazecie-polskiej-zwiekszyly-o-ponad-120-proc,7171106102183553a ##

Obsługi budżetu mediowego PZU broni dom mediowy UM (IPG Mediabrands), który planuje i kupuje media do jego kampanii od 2017 roku. Wtedy agencja – w wyniku wygranego przetargu – przejęła obsługę mediową PZU i Link4 od należących do Publicis Media agencji: Blue449 (PZU) i Starcomu (Link4). Od tego czasu UM odpowiada za działania online i offline.

W aktualnie rozpoczętym przetargu zostanie wybrany dom mediowy, który będzie współpracował z PZU od początku 2020 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta