„Umów wizytę przez internet” - zachęca w reklamie ZnanyLekarz.pl (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl. Akcja - przygotowana przez firmy Ars Thanea i Starcom - jest prowadzona pod hasłem „Umów wizytę przez internet”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Umów wizytę przez internet” - zachęca w reklamie ZnanyLekarz.pl (wideo)

Spot reklamujący ZnanyLekarz.pl pokazuje, że osobie potrzebującej pilnej wizyty u lekarza w jej umówieniu telefonicznym mogą przeszkodzić różne nieprzewidziane zdarzenia. Tymczasem po zarejestrowaniu się w promowanym serwisie umówienie się tam do lekarza jest znacznie łatwiejsze, szybsze i możliwe przez całą dobę.

- Chociaż za pomocą ZnanyLekarz.pl zostało umówionych już blisko milion wizyt, to serwis wielu osobom kojarzy się głównie z miejscem wymiany informacji o lekarzach i specjalistach. Chcemy, żeby dzięki kampanii telewizyjnej więcej pacjentów dowiedziało się, że w ZnanyLekarz.pl nie tylko wybiorą lekarza, ale także zarezerwują wizytę za pomocą kilku kliknięć - tłumaczy Piotr Bożek, dyrektor marketingu w firmie DocPlanner, do której należy ZnanyLekarz.pl.

Akcja zaczęła się 19 stycznia i potrwa pięć tygodni. Obejmuje TVP1, TVP2, TVN oraz kanały tematyczne, m.in. z oferty TVN i Polsatu.

Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja Ars Thanea, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"