Unilever wykorzysta w swojej kampanii w Polsce Collaborative Ads Facebooka

Unilever, właściciel takich marek jak Cif, Axe, Dove we współpracy z domem mediowym Mindshare Polska oraz Facebookiem przetestuje nowe rozwiązanie tej platformy społecznościowej Collaborative Ads.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zaplanowana kampania będzie wspierać działania e-commerce dla marek Unilevera z kategorii chemia domowa, wśród których jest m.in. Cif.

Collaborative Ads to produkt reklamowy umożliwiający efektywną i bezpieczną współpracę między markami a retailerami, którzy teraz będą mogli promować wybraną część swojego asortymentu, dzięki czemu system automatycznie wybiera produkty danego brandu. Na podstawie tych działań mają powstawać tzw. reklamy dynamiczne. Możliwe jest też retargetowanie reklam do osób, które np. kupiły czy dodały do koszyka produkty danej marki na stronie lub w aplikacji retailera.

Mindshare Polska w czasie trwania kampanii wykorzysta informacje o intencjach zakupowych użytkowników korzystając z narzędzia Pixel Facebooka i Mobile SDK na stronie lub w aplikacji retailera. Dzięki temu będzie można precyzyjnie dotrzeć do osób, które interesują się wybranymi produktami, optymalizując działania w taki sposób, aby zmaksymalizować szansę na konwersję. Dzięki zastosowaniu najnowszego rozwiązania możliwe będzie dokładne zmierzenie wpływu kampanii na działania sprzedażowe w e-sklepie zewnętrznego partnera.

By móc prowadzić kampanię za pomocą Collaborative Ads konieczna jest współpraca z partnerem sprzedażowym. Unilever zdecydował się na wspólne działania z serwisem Allegro.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały