Universal Networks zmienił agencję PR

Spółka telewizyjna Universal Networks International od maja br. powierzyła działania PR agencji Dobra Communications. Dotychczas dla tego nadawcy pracowała sieciowa agencja Grayling (wcześniej nazywała się Mmd Corporate).

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Dobra Communcations odpowiadać będzie za programme publicity i działania public relations dla należących do Universala kanałów Hallmark Channel, Universal Channel i Sci Fi Channel. Agencja będzie także tworzyć i realizować strategię korporacyjną Universal Networks International w Polsce.

Od strony Dobrej Communications za współpracę z Universalem odpowiedzialne są: współwłaścicielka firmy Maja Piotrowska oraz współpracująca z agencją na potrzeby tego projektu Agata Sander. Obie panie w przeszłości związane były z Graylingiem.

Universal Networks International to kolejny nadawca telewizyjny, który zdecydował się przenieść działania PR z Graylinga do Dobrej. We wrześniu ub.r. taką samą decyzję podjęły spółki Chello Zone i Chello Central Europe. Inni klienci Dobrej Communications to m.in. firmy CD Projekt i Diamor, agencja prowadzi też działania PR dla festiwalu Audioriver 2010.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały