Upfield wchodzi w segment roślinnych zamienników jaj

Firma Upfield, producent takich marek, jak Rama i Flora nawiązała współpracę z Alternative Foods London, producentem roślinnych zamienników jaj, największą w Wielkiej Brytanii wegańską marką piekarniczą. Inwestycja ta ma umocnić pozycję firmy w segmencie naturalnej, alternatywnej i zrównoważonej żywności pochodzenia roślinnego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Upfield wchodzi w segment roślinnych zamienników jaj

Upfield, producent żywności pochodzenia roślinnego i globalny lider w produkcji roślinnych zamienników dla masła, mixów
tłuszczowych do smarowania, śmietan i serów, ogłosiła strategiczne partnerstwo z Alternative Foods London Ltd, ćbrytyjskim producentem zamienników jaj i czołową wegańską firmą piekarniczą, działającą pod marką OGGS.

W ramach umowy Upfield nabył mniejszościowych pakiet udziałów w Alternative Foods. Obie firmy będą pracować nad rozwojem najbardziej popularnych produktów zamiennych dla jaj, wykorzystując globalną sieć dystrybucji detalicznej Upfield i kanał sprzedaży Upfield Professional - do szefów kuchni i restauracji.

Partnerstwo ma pozwoli również na dalsze innowacyjne prace badawczorozwojowe w obszarze płynnych zamienników jaj i białek pochodzenia roślinnego.

- Nasza wizja 'Lepszej przyszłości opartej na roślinach' oznacza, że jesteśmy oddani idei zapewnienia konsumentom szeregu możliwości wypróbowania diety opartej na roślinach. Partnerstwo to pozwala nam rozwinąć nową kategorię białka pochodzenia roślinnego, oferować szerszy wachlarz możliwości i oczekiwać silnego, trwałego wzrostu. Znamy innowacyjną technologię, którą udoskonala OGGS i jesteśmy podekscytowani, że możemy stać się jej częścią a także pomóc w rozwoju kategorii roślinnych
alternatyw jaj poprzez połączenie naszego globalnego zasięgu i rosnącego sektora gastronomicznego - komentuje David Haines, dyrektor generalny Grupy Upfield.

Hannah Carter, założycielka i dyrektorka generalna Alternative Foods, dodała: - Naszą misją jest wyeliminowanie z łańcucha produkcji żywności zbędnych produktów pochodzenia zwierzęcego, aby poprawić stan planety i dobrostan zwierząt. Oznacza to wyeliminowanie takich produktów, które nie przynoszą korzyści odżywczych, jak np. białko jaja w chlebie. Nasza oferta zapewnia konsumentom smaczne roślinne zamienniki jaj a jednocześnie OGGS po raz pierwszy może zaoferować gastronomii i producentom płynną alternatywę dla jaj, nie ograniczając przy tym innowacyjności. Dzięki partnerstwu z Upfield możemy zwiększyć skalę dystrybucji i świadomość konsumencką produktów OGGS Egg Alternative; Aquafaba i Scrambled OGGS jednocześnie wprowadzając pozytywne zmiany szybciej niż moglibyśmy to samodzielnie zrobić.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska