Upside projektowo dla marki Jurajska

Agencja reklamowa Upside przygotowała projekt strony internetowej producenta wody Jurajska. Nowy serwis ma wzmacniać wizerunek produktu i podkreślać zmiany w komunikacji marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Upside projektowo dla marki Jurajska

Marka zdecydowała się na zmiany w komunikacji internetowej kładąc nacisk na element edukacyjny. Nowa strona www jest bliższa formule klasycznego portalu niż tradycyjnej strony korporacyjnej. Jej układ mają wyróżniać trzy podstawowe elementy – informacje o produkcie, opis świata marki i część dotycząca aktualności.

Teksty i informacje publikowane na stronie ma wspierać kontent wideo. Pierwszy, z planowanego cyklu filmów, będzie poświęcony działaniom charytatywnym firmy. W ich ramach Dariusz Lizak, prezes zarządu Jurajskiej, wspiął się na szczyt Mont Blanc z życzeniami od dzieci z Ośrodka Pomocy Dziecku i Rodzinie z Góry Włodowskiej. Chce w ten sposób promować pasję, jako silną życiową motywację, dzięki której można zmieniać swoje życie. Przy produkcji filmu, relacjonującego to przedsięwzięcie, brało udział studio produkcyjne Video ex Machina.

To pierwszy projekt zrealizowany przez Upside dla marki Jurajska. Nawiązanie współpracy nastąpiło bez przetargu. Agencja zajmuje się na razie realizacją tego konkretnego projektu. Nie jest wykluczone, że firmy rozszerzą współpracę.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA