Upside projektowo dla marki Jurajska

Agencja reklamowa Upside przygotowała projekt strony internetowej producenta wody Jurajska. Nowy serwis ma wzmacniać wizerunek produktu i podkreślać zmiany w komunikacji marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Upside projektowo dla marki Jurajska

Marka zdecydowała się na zmiany w komunikacji internetowej kładąc nacisk na element edukacyjny. Nowa strona www jest bliższa formule klasycznego portalu niż tradycyjnej strony korporacyjnej. Jej układ mają wyróżniać trzy podstawowe elementy – informacje o produkcie, opis świata marki i część dotycząca aktualności.

Teksty i informacje publikowane na stronie ma wspierać kontent wideo. Pierwszy, z planowanego cyklu filmów, będzie poświęcony działaniom charytatywnym firmy. W ich ramach Dariusz Lizak, prezes zarządu Jurajskiej, wspiął się na szczyt Mont Blanc z życzeniami od dzieci z Ośrodka Pomocy Dziecku i Rodzinie z Góry Włodowskiej. Chce w ten sposób promować pasję, jako silną życiową motywację, dzięki której można zmieniać swoje życie. Przy produkcji filmu, relacjonującego to przedsięwzięcie, brało udział studio produkcyjne Video ex Machina.

To pierwszy projekt zrealizowany przez Upside dla marki Jurajska. Nawiązanie współpracy nastąpiło bez przetargu. Agencja zajmuje się na razie realizacją tego konkretnego projektu. Nie jest wykluczone, że firmy rozszerzą współpracę.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii