Ruszyła największa w historii kampania marki V-TAC

Wystartowała największa w historii kampania marki V-TAC, producenta oświetlenia LED oraz urządzeń odnawialnych źródeł energii (OZE). Realizują ją agencje Demo Effective Launching i PRO Media House.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest dotarcie do trzech grup docelowych: B2B, B2C oraz instalatorów - grupy, która zawodowo zajmuje się montowaniem pomp ciepła oraz projektowaniem i montażem systemów oświetleniowych.

Kampania pojawi się m.in. w ogólnopolskim radiu, serwisach video, mediach społecznościowych, obejmie działania typu display, video, content marketing i geolokalizację.

Za kreację reklam odpowiada agencja Demo Effective Launching, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy PRO Media House.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"