Value Media przejmuje od Media Direction i ClickAd obsługę Grupy AXA w internecie

Dom mediowy Value Media (należący do Group One) wygrał przetarg na obsługę mediową w internecie wszystkich spółek należących do Grupy AXA w Polsce. Poprzednio zajmowały się tym firmy Media Direction i ClickAd.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Value Media przejmuje od Media Direction i ClickAd obsługę Grupy AXA w internecie

Value Media będzie odpowiadać dla firm Grupy AXA za prowadzenie kampanii reklamowych w internecie. Ponadto będzie zajmować się analityką i kreacją reklam. Umowa została podpisana na dwa lata.

O zlecenie w przetargu starało się dziewięć firm, Grupa AXA nie podała ich nazw. Poprzednio była obsługiwana mediowo w internecie przez agencje Media Direction i ClickAd.

- Współpraca z  jedną agencją obsługującą wszystkie nasze spółki daje nam pewność, że otrzymamy kompleksowe wsparcie dla naszej strategii w coraz większej mierze opartej o ofertę produktową i obsługę klientów w kanałach online - uzasadnia Mariusz Skoczek, dyrektor ds. digital i e-commerce z AXA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały