Value Media wygrywa przetarg na obsługę mediową GetFresh

W wyniku wygranego przetargu i po półrocznym okresie próbnym, dom mediowy Value Media (należący do Group One) rozpoczyna stałą obsługę mediową GetFresh, właściciela marki Dar Natury.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Value Media wygrywa przetarg na obsługę mediową GetFresh

Współpraca obejmuje stworzenie spójnej strategii, planowanie i zakup mediów w celu wsparcia sprzedaży wód pracodawcom, szkołom, a także osobom prywatnym oraz rozwoju segmentu kawy – nowości w portfolio klienta. Value Media prowadzi działania prosprzedażowe w internecie, kampanie performance (kanały: AdWords, Paid Social, programmatic, afiliacja) oraz optymalizację SEO.

Podpisana umowa ma charakter długofalowy.

Marka Dar Natury istnieje na polskim rynku 1993 roku, obecnie obejmuje zasięgiem dostaw 85 proc. terytorium kraju.

Value Media obsługuje budżety mediowe takich marek jak Adamed, Amica, Lenovo, Netia, Fibaro a od tego roku także Hochland.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"