Value Media z kampanią światłowodu Nju

Marka Nju ruszyła z kolejną odsłoną kampanii, promującej światłowód dostępny w ofercie. Jej główne hasło – „Nju. Najprościej” – podkreśla prostotę i elastyczność usług marki.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Value Media z kampanią światłowodu Nju
mat.pras.

Kreacje wykorzystane w kampanii opierają się na haśle „Nju. Najprościej” i mają na celu pokazać, jak łatwo można skorzystać ze światłowodu Nju – możesz zrezygnować kiedy chcesz, a koszt już od 39 zł miesięcznie.

Marka podkreśla w komunikacji, że z usługi można zrezygnować w dowolnym momencie, co czyni ofertę wyjątkowo elastyczną. Dotąd Nju kojarzone było przede wszystkim z ofertą telefonii komórkowej – nowa kampania ma to zmienić i poszerzyć postrzeganie marki o ofertę internetu światłowodowego.

W maju zaprezentowano nową odsłonę marki Nju, a już od czerwca konsumenci mogą zapoznać się z odświeżoną komunikacją dotyczącą usługi światłowodu, która zyskała zmienioną formę wizualną. 

Działania mediowe wykorzystane w kampanii “Nju. Najprościej” obejmują kanały OOH oraz digital. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media, natomiast spółka MarTech & e-commerce connected Salestube prowadzi działania programatyczne. Koncept kreatywny przygotowała agencja Ogilvy, która odpowiada też za prowadzenie social mediów.  Kampania potrwa do końca czerwca. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe