Van Pur może przejąć Browar Braniewo od Grupy Żywiec

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał bezwarunkową zgodę na przejęcie przez spółkę Van Pur  (należą do niej marki piwa Łomża, Cortes, Karpackie, Brok, Śląskie i Halne) 100 proc udziałów w spółce Browar Braniewo należącej do Grupy Żywiec. Firmy chcą sfinalizować transakcję jeszcze w tym roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Van Pur może przejąć Browar Braniewo od Grupy Żywiec
fot. materiały prasowe

Zgodnie z przyjętą wieloletnią strategią rozwoju Van Pur realizuje aktualnie plany zakupu 100 proc udziałów w spółce Browar Braniewo, praw do marek „Kuflowe”, „Braniewo” oraz „Jasne, że Pełne”, a także nieruchomości i aktywów związanych z produkcją tych piw w browarze od Grupy Żywiec.

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów 9 grudnia br. wydał zgodę na koncentrację. Strony zgodnie podtrzymują intencję finalizacji porozumienia jeszcze w 2020 roku.

- Jesteśmy polską firmą  dynamicznie rozwijającą się w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. Planujemy kontynuować działalność Browaru Braniewo oraz w pełni wykorzystać potencjał znanych i cenionych marek o ugruntowanej pozycji na rynku. Browar Braniewo będzie naszym 6-tym browarem - podsumowuje Jagoda Iwańczuk, prezes zarządu Van Pur.

Firmy sfinalizowały transakcję.

W dniu 21 grudnia Van Pur i Grupa Żywiec podpisały umowę sprzedaży Browaru Braniewo, po tym jak UOKiK wydał zgodę na przejęcie. 100 proc udziałów w spółce Browar Braniewo, praw do marek „Kuflowe”, „Braniewo” oraz „Jasne, że Pełne”, a także nieruchomości i aktywów związanych z produkcją tych piw w browarze.

Van Pur to właściciel takich marek piwa, jak: Łomża, Cortes, Karpackie, Brok, Śląskie i Halne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały