Vector oferuje transfer danych z prędkością 1 Gbit/s

Firma Vector zamierza zaoferować operatorom kablowym technologię umożliwiającą transmisję danych o prędkości powyżej 1 Gbit/s. Spółka zaprezentowała ją podczas konferencji Technik Szerokopasmowych organizowanej w Gdańsku.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Technologia pozwalająca na transmisję danych o prędkości powyżej 1Gbit/s w sieci HFC umożliwia operatorom kablowym oferowanie bardzo konkurencyjnych usług dostępu do internetu - mówi Marcin Ułasik, dyrektor rozwoju produktu w firmie Vector.

- Z jej wykorzystaniem długi film może zostać pobrany teoretycznie w ok. 20 sekund, przy prędkościach szybszych niż standardowy laptop lub modem mogą go przetworzyć. Poprzez osiągnięcie gigabitowej prędkości w infrastrukturze HFC udowadniamy, że dzisiejsza kablowa sieć szerokopasmowa jest infrastrukturą o ogromnym, wciąż rozwijanym potencjale - dodaje Ułasik.

Rozwiązanie, pozwalające prędkość przesyłu danych powyżej 1 Gbit/s, zbudowano w warunkach laboratoryjnych, w oparciu o platformy kontrolerów kablowych - ARRIS E6000, ARRIS C4 oraz najnowszej generacji terminal Technicolor TC 7230.

Firma Vector zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz integracją rozwiązań telekomunikacyjnych i telemetrycznych. Portfolio spółki obejmuje rozwiązania dla operatorów kablowych, telekomunikacyjnych oraz dostawców mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku