Virgin Mobile z ofertą abonamentową: do wyboru pakiety minut, SMS-ów i internetu

Sieć telekomunikacyjna Virgin Mobile wprowadziła ofertę abonamentową #TakJakLubie, w której użytkownicy mogą dobierać różne pakiety minut, SMS-ów i internetu oraz korzystać z dodatkowych usług (m.in. nielimitowanego korzystania z aplikacji społecznościowych) i zniżek.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Virgin Mobile z ofertą abonamentową: do wyboru pakiety minut, SMS-ów i internetu

W ramach oferty #TakJakLubie użytkownik wybiera po jednym z pakietów rozmów, SMS-ów i internetu mobilnego. Nielimitowane rozmowy i SMS-y kosztują 26 zł miesięcznie, a 20 GB pakietu internetowego - 25 zł. Jeśli wybierze się zerowy pakiet minut płaci się 29 gr za minutę połączenia w kraju, a z zerowym pakietem SMS-ów cena SMS-a to 9 gr, a MMS-a - 29 gr. Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony, z pakietów można w dowolnym momencie rezygnować i wybierać inne.

Za 9 zł miesięcznie można kupić nielimitowany transfer internetowy w aplikacjach WhatsApp, Twitter, Messeneger, Facebook, GG i Ask.fm.

Po 5 zł zniżki dostaje się przy wyrażeniu zgody na wykorzystywanie danych do celów marketingowych i przy wyborze faktury elektronicznej. Z kolei przy wybraniu pakietów nielimitowanych rozmów i SMS-ów otrzymuje się dowolny pakiet internetowy przez 6 miesięcy za darmo.

grafika

Z oferty #TakJakLubie mogą już korzystać nowi klienci (także ci przenoszący numery z innych sieci), natomiast od 3 lutego będą mogli do niej przechodzić użytkownicy oferty na kartę w Virgin Mobile.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?