Visa wybiera Grayling Poland

Agencja Grayling Poland rozpoczyna współpracę z operatorem płatniczym Visa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Visa wybiera Grayling Poland

Do zadań agencji należy prowadzenie biura prasowego klienta. Współpraca rozpoczęła się od października. Po stronie Grayling Poland projekt prowadzi Jarosław Soroczyński, senior account manager.

Strony nie zdradzają szczegółów umowy.

Poprzednią agencją odpowiedzialną za biuro prasowe firmy Visa była agencja Message House. Obecnie rola agencji uległa zmianie - skupiać się będzie na doradztwie strategicznym i merytorycznym oraz wspieraniu Visa w wybranych projektach.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta