Vizeum w przetargu utrzymał obsługę mediową Ferrero Polska

Dom mediowy Vizeum (należący do Dentsu Aegis Network Polska) obronił w zakończonym właśnie przetargu obsługę Ferrero Polska, producenta słodyczy. Agencja pracuje dla marketera od 2013 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Vizeum w przetargu utrzymał obsługę mediową Ferrero Polska

Koncern Ferrero Polska, właściciel takich marek słodyczy jak Kinder Bueno czy Tic-Tac, zakończył przetarg na planowanie i zakup mediów. Brały w nim udział łącznie trzy agencje mediowe. Ich nazw jednak nie udało nam się ustalić.

Producent wybrał do współpracy w zakresie obsługi mediowej dom mediowy Vizeum. Tym samym kontynuuje z nim współpracę, która rozpoczęła się wiosną 2013 roku.

W kwietniu 2013 roku w strukturze sieci Dentsu Aegis Network Polska połączono zespół domu mediowego Vizeum z teamem, który wcześniej w ramach siostrzanej agencji Carat Polska zajmował się obsługą mediową Ferrero. Od tej pory za planowanie i zakup mediów dla Ferrero odpowiada Vizeum.

Ferrero Polska należy do czołówki największych reklamodawców w polskich mediach. W pierwszych trzech kwartałach br. firma cennikowo wydała na wsparcie swoich marek w mediach tradycyjnych 287,1 mln zł, o 28,6 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2015 roku.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję