VML przejmuje od DDB obsługę reklamową marki Electrolux

Agencja VML zdobyła kontrakt na obsługę marek Electrolux i Frigidaire. Działania będą obejmowały kompleksową reklamę we wszystkich kanałach, marketing oraz segment PR. VML przejmie obowiązki DDB oraz kilku innych firm, które do tej pory zajmowały się obsługą Electroluxa.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Zgodnie z nowym kontraktem VML obejmie kompleksową obsługę Electroluxa zarówno w zakresie działań reklamowych, jak i w pozostałych segmentach dotyczących marketingu i promocji producenta.

- Dla nas nowa umowa to okazja do zbudowania zupełnie nowych relacji pomiędzy marką Electrolux a klientami. To szczególne wyzwanie na tak konkurencyjnym rynku, na którym działają obecnie Electrolux i Frigidaire - podkreśla w komunikacie Jon Cook, szef VML.

Poprzednio za obsługę reklamową obsługi Electroluxa odpowiadała agencja DDB, która zajmowała się tym od 2006 r. Od 2004 r. Electroluxa w zakresie PR obsługiwała agencja Weber Shandwick, natomiast obsługą mediów od 2014 zajmowała się Zenith.

Według danych Kantar Group w ub.r. Electrolux przeznaczył ponad 6 mln dol. na promocję marki w mediach, w pierwszej połowie br. kwota ta osiągnęła poziom 2,7 mln dol.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana